Tuisblad  Christelike Artikels   LDS Reeks   JW Artikels  Katolieke  SDA  Robert se ervaring  Skenking Page

Byna dood ervaring — Rich Kelsey

 

me at Disneyland < (Reflections van my lewe)

 

Let wel: vertaal met behulp van Google Translator, kyk die Engelse weergawe vir akkuraatheid; Ook, as jy sal sorg om te help om die verbetering van die vertaling, e-pos asseblief globalevangelism@msn.com - aandag Rich Kelsey.


Ek is gebore in Renton, WA, in 1955 het ek grootgeword in die 1960's. Die kultuur van die dag uit pure goddelose heidendom: swart lig plakkate, hippies, seks, dwelms en rock en roll. Mense in my wêreld is nie te dink of praat oor God. Ook, het nie net die onderwysers van die laerskool dwarsdeur hoërskool nooit dra die idee van God na my toe; dit versterk die heersende konsep in die media dat God nie bestaan ​​nie. Byvoorbeeld: 'n artikel van die voorblad van die New York Times lees,

"God is dood ..."

Ek was 13 jaar oud toe ek gehoor het van oor die artikel. Ek het dit nie lees nie. Die artikel verduidelik dat baie professore van godsdiens nie meer in God geglo het. Maar tog, om nooit die artikel lees, het hierdie jong siel het begin wonder of miskien is daar 'n god was op 'n tyd, maar hy het gesterf? So, basies in my vormingsjare, ek het min tot geen begrip van geestelike dinge.

Toe ek 16 was, het my broer Deane het gesterf in 'n motor wrak. Hy was 18 Deane het net studeer van die hoërskool. Ek was platgeslaan. Soos genoem, op hierdie punt in my lewe het ek nie in God glo en ek was beslis nie seker of Jesus ooit bestaan ​​as 'n historiese persoon. Ek het nog om uit te vind wat die lewe was omtrent en dit was die eerste keer dat ek gekonfronteer met die dood.

Ek was so ontsteld dat, vir 'n rukkie het ek ophou skool toe gaan nie, want ek kon nie die emosionele probleme wat ek ervaar het toe 'n paar van my broer se ou vriende te sien hanteer.

Ek onthou tot God te bid vir die eerste keer in my lewe sê:

"As daar 'n God en U het my broer na die hel geneem, dan is dit is waar ek wil gaan."

Dan, het ek besluit om te probeer om my broer te kontak. Miskien nou Deane bestaan ​​op 'n ander vlak.

Die eerste aand wat ek 'n reaksie, 'n klein bal van lig gekom kolk in my slaapkamer. Dit was net rond dryf in die lug vir 'n paar sekondes; dan is dit gevlieg reg uit deur die muur. As die weke verby is, by tye, was my kamer gevul met min gloeiende ligte. Kort daarna, vreemde dinge begin gebeur: Ek het 'n aanval deur onsigbare wesens! Ek sou lê in die bed en wat voel soos 'n man sou spring op my en stoei met my. Dit voel soos Superman het reguit na my gedaal van 'n afstand hierbo.

Dan gebeur die ondenkbare:

Een oggend het ek wakker geword. Ek kyk buite deur die venster na die agterplaas. Dit was 'n pragtige somer dag. Ek onthou dink oor te gaan na die park. Tog, reg voor ek uit die bed Superman my weer geslaan; soos 'n man wat val uit die lug. Ek het gehoor die Matras Veren skree. Hierdie keer het die wind uitgeslaan van my en my spiere gespanne. Ek kon nie beweeg of asem te haal.

Dit raak erger:

Ek het gevoel die klein ligte krul regs in my. Ek voel geestelik besoedel. Ek glo die duiwels het nie in my liggaam. Ek het ook gehoor verdraai klinkende musiek; (Klaarblyklik die duiwels het musiek in hul gebied).

Op hierdie punt my gees het my liggaam. Maar op dieselfde tyd, was ek nog op die bed. Ek het myself in die buitenste ruimte reis (ek dink) teen die spoed van lig; wat was vreemd was daar geen sterre. Ek was op pad na 'n hek ver in die afstand wat bestaan ​​uit drie piramides gepak, so daar is 'n opening in die middel:

gate to hell  < hek na die hel

 

Ek glo dit was die hek wat lei na die hel / die buitenste duisternis? En, ek was op pad regs na die middel van die poort is? Ek het die indruk gekry dat ek gaan om van God se teenwoordigheid verban word vir ewig. Dit was die ergste ding wat ek ooit kon dink; maar dit was nie 'n droom.

Ek het gedink, miskien as ek roep na God, sou Hy my help? So, het ek probeer om die woord te sê

"God."

Onthou, die wind was uitgeslaan van my en my spiere is almal krap nie; Ek kan nie beweeg nie. Ek is beide op die bed en op my pad na die hel.

Ek kan nie 'n woord. Ten slotte, ek dink nie; Ek sal fokus al my poging om net spoeg uit die lettergreep

"G."

Ek was desperaat probeer om te begin deur te sê,

"GAW."

Dan, net voor ek was omtrent bewussyn verloor nie in staat is om asem te haal, het uiteindelik by die top van my longe, uit my mond gekom het om die naam,

"Jesus."

Die duiwels gelaat. Ek het opgestaan, het die boonste verdieping, en my gesig gewas, hang my kop oor die kombuis wasbak, denke:

"Wat 'n vreemde manier om die dag te begin."

Wat was so vreemd: Ek het probeer om te sê GAW, of God, met elke greintjie van my sterkte. Nie Jesus! Tog is die naam Jesus uit my mond.

Ek het van 'n agnostikus, na 'n man wat glo in duiwels, Jesus, God, en wat ek dink kan die hel gewees het, almal in een oggend; niemand vir my preek. Hierdie ervaring is wat my begin op 'n pad om te probeer om uit te vind wat gaan aan in die lewe. Sedertdien het ek gevind antwoorde uit die Bybel wat sin maak uit die moeilikheid ek ervaar dat die oggend en my verlossing in Christus se naam.

Oor die jare het ek is huiwerig om hierdie storie te deel vir baie redes:

1 Dit is 'n bietjie verleentheid om te erken dat die duiwels het nie in my liggaam. Selfs al was dit net vir 'n paar minute.

2 Ek is bekommerd dat mense nie sou glo my.

3 Ek is bekommerd dat ek sou gemerk word as 'n fanatikus of 'n persoon wat ly aan bedrog.

4 Ek was / is bekommerd dat dit my geskrewe werke wat ingestel is deur die jare van deeglike studie kan diskrediteer.

Wel, ek is nou ouer is, is hierdie ervaring plaasgevind het 40 jaar gelede, so ek het 'n baie tyd om dit te dink oor. Ek het die besluit hierdie storie bekend te maak, want ek weet dit gebeur het - Satan en / of duiwels probeer om my dood te maak. Hulle het hul hand. Nou is ek in die stryd; Ek gaan nie om stil te bly nie. Een ding is duidelik: die naam Jesus my gered. Tog, op die ouderdom van 16, het ek nog niks oor Jesus Christus te leer.

Toe ek van my bed die oggend en loop by die trappe van die kombuis was ek nie dink:

"Daar is krag in die naam van Jesus."

Ek het nie gedink:

"God is goed."

Die waarheid is: Ek was bang. Ek was verward. Ek het nog nie geweet het nie iets oor God. Ek het nog nooit gelees woord een uit die Bybel. Op die oomblik, ek het beslis nie Christus se oorwinning gelyk oor sonde en die dood met die rede was ek sy naam gegee!

Wat het ek geleer:

• Demone bestaan ​​nie.
• Jesus lewer.
• God is 'n werklikheid.

Wat gebeur wanneer jy sterf?

George Harrison van die musiek groep The Beatles, wat wyd beskou as die grootste en mees invloedryke rock-groep van die rock en roll era, het gesê dit in 'n onderhoud 1997:

"... Niemand probeer om uit te vind," Wat is die oorsaak van die dood? " En, "Wat gebeur wanneer jy sterf?" Dit is vir my die enigste ding wat van belang! Die res is almal sekondêre. "

Met hierdie stelling, George Harrison het miskien die diepste en mees ontstellende kommer mense ooit sal gesig in die lewe:

"Wat gebeur as jy sterf?"

Soos vir my, ek het 'n voorsmaak gegee van wat kon gebeur het my gehad het ek oorgedra van hierdie lewe sonder om die verlossing in Jesus Christus; miskien God laat my 'n reis na die hel se hek en terug se ervaring so ek kon die wêreld oor dit vertel?



Nog 'n noemenswaardige ervaring:

My Born Again Experience - Rich Kelsey

en 'n suiwer evangelie:

■  die deur en na Sy beeld - Rich Kelsey

 

 

hashtag, #, naby-dood ervarings, die hel, duiwel, demone, uit die liggaam, NDE, naby dood ervaring, balle van die lig, God, Jesus, die hel se hek, ryk kelsey