Jehovah_se_Getuies_Vals_Geloof  (Afrikaans)

Tuisblad   Christelike Artikels   JW Artikels   LDS Reeks   Katolieke   SDA   Kontak   Skenking Page

 

inligting oor die jehovah Getuies geloof

Rich Kelsey

 

Jehovah se Getuie by deur

 

 

Let wel: vertaal met behulp van Google Translator, maak seker die aanhalings met die Engelse weergawe; Ook, as jy sal sorg om te help om die verbetering van die vertaling, e-pos asseblief globalevangelism@msn.com - Aandag Rich Kelsey.

 

 

Antwoorde vir die HERE se Getuies:

 

Vir die eerste 63 jaar van die Watch Tower Society beweer Christus se teenwoordigheid / terugkeer / wederkoms, begin in 1874.

 

Hier is 'n paar voorbeelde van die 1874 terugkeer-van-Christus leer soos uitgespel in Wagtoring publikasies:

   

1874:

 

"Christus het gekom om in die karakter van 'n bruidegom in 1874 ... aan die begin van die evangelie oes." (Watch Tower, Oktober 1879, p. 4)

 

"Die feit van die Here se wederkoms is beslis vereffen deur die Skrif .. Die Skrif wys dat sy tweede teenwoordigheid was as gevolg in 1874 .. Dit bewys toon dat die Here sedert 1874 teenwoordig .. Die onweerlegbare feite dus wys dat ... die Here se tweede teenwoordigheid begin in 1874. "(Watch Tower, 1 Maart 1922, p. 67)

 

"Ons Here, die aangestelde Koning, is nou, sedert Oktober 1874 AD., volgens die getuienis van die profete ..." (Slag van Armageddon, 1913 uitgawe, bl. 621)

 

"Bybelprofesie toon dat die Here was as gevolg om te verskyn vir die tweede keer in die jaar 1874 vervulde profesie toon onteenseglik dat hy verskyn het in 1874 vervulde profesie is anders aangewys as die fisiese feite;. en hierdie feite is onmiskenbaar." ( Wagtoring, 1 November 1922, p. 333)

 

"Die Skriftuurlike bewys is dat die tydperk van sy teenwoordigheid en die dag van God se voorbereiding is 'n tydperk van AD 1874 uit Die wederkoms van die Here dus begin in 1874 ...". (Creation, p. 310)

 

"Want daar is nie die geringste ruimte vir twyfel in die gemoed van 'n ware toegewyde kind van God dat die Here Jesus is teenwoordig en het sedert 1874. "(Wagtoring, 1 Januarie 1924, p. 5)

 

 

Weer die Watchtower Society - 1943:

 

In die 1930's en 40's, is die HERE se Getuies in die gesig staar 'n krisis: Mense verloor vertroue in die 1874 terugkeer van Christus onderrig. So, Die Wagtoring Society verander die onderrig deur die keuse van die jaar 1914 die begin van Christus se teenwoordigheid te merk; voor dat 1914 was na verneem word die jaar Armageddon sal plaasvind nie.

 

In 1943, wat is 63 jaar na die Watch Tower Society eerste aangekondig Christus se 1874-teenwoordigheid, die verandering in die jaar van Christus se terugkeer 1874-1914 is die amptelike leer.

 

Hier is 'n aanhaling op die veronderstelde 1914 terugkeer:

 

"Christus het teruggekom en begin regerende in die midde van sy vyande in die jaar 1914" (Jy kan vir ewig in die Paradys op aarde, Watch Tower Bible and Tract Society 1982).

 

Die eerste publikasie te noem 'n 1914 terugkeer is The Golden Age tydskrif, 1930 p. 503, waarin Regter Rutherford uitgespel,

"Jesus is sedert 1914 teenwoordig"

 

Maar Rutherford het geen stawende chronologie vir hierdie stelling. Toe in 1932, in die publikasie Wat is waarheid?, Is dit geskrywe,

 

"... Die tweede koms van Christus dateer uit die val van die jaar 1914"

 

Dit is interessant dat 1930-1940, ander Wagtoring publikasies, soos The Harp van God, 1940-uitgawe, het voortgegaan om die ou 1874 datum vir Christus se wederkoms in stand te hou.


Een ding is seker: Die primêre rede Charles Russell het in die uitgewery in die 1870's was die boodskap dat Jesus Christus reeds gekom om Herald; en Russell het volgehou dat Christus teenwoordig was van 1874 op, totdat hy in 1916 oorlede is:

 

Russell gehandhaaf,

 

. DIE TEENWOORDIGHEID (parousia) van Christus
...
Die Griekse woord wat algemeen gebruik word in die verwysing na die tweede Adventist Parousia, dikwels vertaal kom - sonder uitsondering kenne persoonlike teenwoordigheid, as hy kom, kom ... (die voorwerp en WYSE van die Here se Keer terug, deur CT Russell)

 

Kom ons doen 'n bietjie wiskunde: Vir die eerste 134 jaar, die Watchtower tydskrif het daarop aangedring dat, op 'n tyd en op een of ander manier, Jesus Christus het reeds teruggekeer.

 

 

Weer die Watchtower Society - 2013:

In die jaar 2013, die HERE se Getuies was weer in die gesig staar 'n krisis: 99 jaar sedert 1914 Die 100-jarige herdenking van Christus se vermeende 1914 onsigbare terugkeer was by die deur, geslaag het; en is mense verloor vertroue in die 1914 terugkeer van Christus onderrig.

 

So, die Watchtower verlaat die 1914 "kom" en of "aankoms" van Jesus onderrig deur te sê:

 

"In die verse wat lei tot Matthew 24:46, die woord" kom "verwys deurgaans na die tyd wanneer Jesus kom om uit te spreek en reg in die groot verdrukking. (Matt. 24:30, 42, 44) Ook, as ons beskou in paragraaf 12, Jesus se "kom 'genoem by Matthew 25:31 verwys na dieselfde tyd in die toekoms van die oordeel." (Watchtower, Julie, 2013, "Vertel ons, wanneer sal hierdie dinge wees?")

 

Tog, het hulle steeds aangehou 1914 as 'n belangrike jaar:

 

 "... Die oes seisoen begin in 1914 In daardie jaar, 'n aantal belangrike ontwikkelinge begin om te ontvou. Jesus die troon geplaas is as Koning, en die laaste dae begin. (Op 11:15) Van 1914 tot die vroeë deel van 1919, Jesus sy Vader aan die geestelike tempel 'n broodnodige inspeksie en skoonmaak werk te doen vergesel * (Mal 3:. 1-4) Toe begin in 1919, was dit tyd om te begin die insameling van die koring is dit uiteindelik die.. tyd vir Christus een georganiseerde kanaal te stel geestelike voedsel te resepteer? Ja, inderdaad! "(Watchtower, Julie, 2013, Voeding Baie deur die hande van 'n paar)

  

Nou, die Watchtower beweer dat Christus se teenwoordigheid / kom / kom, is 'n toekomstige gebeurtenis; nog, Christus steeds die Wagtoring Organisasie opgetel in 1919 as die,

 

"... Een georganiseerde kanaal te afsien geestelike voedsel".

 

Maak die geskiedenis vertel 'n ander storie?

 

In 1909, Russell het hierdie woorde:

 

"... Sy [Christus se] teenwoordigheid, het hy [Jesus] sal voortbring uit die stoorkamer van Grace, wysheid en waarheid dinge 'n nuwe en ou," en dat hy sou kies op daardie tydstip een spesiale kanaal waardeur daardie seëninge sou genoem word onder die aandag van die huishouding van geloofs- "(Wagtoring 1909, 1 Oktober 1909 p. 292)

 

Wat Russell het in daardie 1909 Wagtoring-tydskrif is die verstandhouding dat die Watch Tower Society deur Christus gekies het as die,

 

"'N spesiale kanaal,"

 

in 1878 (sien dokumentasie)

 

Dit is duidelik dat die betekenis van Christus die pluk van die Vereniging in 1919 is heeltemal verloor as hulle reeds gekies as die

 

"'N spesiale kanaal"

 

 wat God gebruik het vir die afgelope 41 jaar.

 

 

1874 voortgegaan:

 

"Die toepassing van die dieselfde reël dan 'n dag vir 'n jaar, 1335 dae na 539 nC bring ons by 1874 AD op watter tyd, volgens Bybelse chronologie, die Here se tweede teenwoordigheid te wyte was." (Creation 1927, p. 298)

 

Let hoe Daniël se profesie in die bogenoemde aanhaling verwys na die jaar 1874; dan in die volgende aanhaling, 'n soortgelyke profesie van Daniel wys na die jaar 1914:

 

". Die 2520 dae verteenwoordig 2520 jaar Daarom is die" "Die toepassing van die profetiese reël" 'n dag vir 'n jaar, sewe keer, "of 2520 jaar, sou eindig in Oktober 1914.-Numeri 14:34; Ezekiel 4: 6." (JW.org. Huidige onderrig)

 

Begin met die 2013 Watchtower tydskrif, Daniel se profesie is nie meer oor Christus se koms; nou is dit verwys na die jaar

 

"God se Koninkryk is gestig in die hemel."

 

Wagtoring leer veranderinge: 1874 is 'n jaar van die Watch Tower Society wil verdryf uit hul geskiedenis.

 

'N vinnige blik in die Watch Tower Society se verlede publikasies toon dat daar iets ernstig verkeerd is:

 

"In die jaar 1918 sal God vernietig die kerke groothandel en die kerk lede van die miljoene. Sal hê dat ontsnapping kom na die werke van Pastoor Russell die betekenis van die ondergang van te leer" Christenskap. "(Die voltooide mystery, 1917 p. 485)

 

En dit is net die punt van die ysberg!

 

 

"True, is daar diegene in die verlede wat voorspel 'n 'n einde aan die wêreld," selfs die aankondiging van 'n spesifieke datum ... Tog, niks het gebeur nie. Die "einde" het nie kom nie. Hulle was skuldig aan vals profeteer. Hoekom? Wat is missing? Missing was die volle maat van bewyse nodig in die vervulling van Bybelprofesie. Missing van hierdie mense was God se waarhede en die bewyse dat hy te lei en die gebruik van hulle "(wakker !, 8 Oktober 1968, p. 23).

 

 

Let wel: Die volgende skakels sal jou neem na artikels in Engels; Maar daar is 'n Google vertaal knoppie aan die bokant van die artikels wat gebruik kan word om die artikels in ander tale te vertaal:

 

Vir meer inligting:

●  Apocalypse Now? Deel I - Die groot teleurstelling

●  Apocalypse Now? Deel II - Die verhaal van die HERE se Getuies

●  die HERE se Getuies 1914 en 1919 Leerstellings EXAMINED

 

 

Jehovah se Getuies, Wagtoring, 1874, 1914, leer, Watchtower Society, valse